در اینجا می خواهیم به پرسش های متداول مشتریان پاسخ گوییم:

سوال 1:

ارسال به تمام نقاط تهران رایگان است؟

بله، در تمام نقاط استان تهران، البرز و قم ارسال کلیه اقلام رایگان است. امکان پرداخت در زمان تحویل نیز وجود دارد.

 

سوال 2:

نحوه ارسال کالا به شهرستان ها چگونه است؟

در خارج از محدوده استان های تهران، البرز و قم کالاهای کم حجم با پست سفارشی ارسال می شوند و کالاهای حجیم مانند تشک با باربری ارسال خواهند شد. لازم به ذکر است هزینه قبل از ارسال باید به حساب واریز شود.

 

سوال 3:

چگونه متوجه شوم که محصول خریداری شده اصلی (اورجینال) است؟

محصولات اصلی دارای نام ثبت شده شرکت و بسته بندی همان شرکت هستند. محصولات شرکت رویا دارای هولگرام، شماره سریال و بارکد هستند. برای اطلاعات دقیق تر صفحه تضمین اصالت کالا را مطالعه نمایید.

 

سوال 4:

از کجا متوجه شوم محصول سفارش داده شده با ارسال شده مطابقت دارد؟

همه محصولات دارای شناسنامه هستند به عنوان مثال تشک ها در کناره تشک لیبل و شناسنامه محصول وجود دارد. می توانید در هنگام تحویل بار از راننده بخواهید که مطابق فاکتور صادر شده محصول را تحویل شما بدهد.

 

سوال 5:

چرا قیمت های فروش شما از شرکت ها پایین تر است؟

با گسترش زیر ساخت های ارتباطی و همگانی شدن اینترنت دسترسی همه به اطلاعات و قیمت ها و فروشندگان آسان شده که باعث ایجاد رقابت بین فروشندگان گردیده است. ما نیز تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر و قیمت های پایین تر انجام می دهیم تا بتوانیم با رضایت بیشتر مشتریان خود در عرضه رقابت خود پیروز باشیم.

سوال 6:

آیا امکان خرید حضوری وجود دارد؟

خیر، به دلیل ماهیت فروش اینترنتی، امکان رویت کالاها از نزدیک وجود ندارد. اما برای فراهم آوردن امکان خرید برای مشتریان، اطلاعات کامل محصولات و عکس آنها در وب سایت قرار داده شده که مشتریان به کمک آن می توانند خرید خود را انجام دهند.ضمن اینکه می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق تلفن با ما تماس بگیرید.

سوال 7:

آیا قیمت های سایت حراج تشک به روز هستند؟

بله، تمام قیمت ها به روز هستند. و تمام قیمت ها به تومان هستند.

 

سوال 8:

آیا می توانم محصول خریداری شده را تعویض نمایم؟

به دلیل ماهیت بهداشتی اجناس کالای خواب، پس از باز شدن پلمپ بسته بندی امکان تعویض وجود نخواهد داشت. اما در مواردی بدون باز شدن بسته بندی و صدمه محصول امکان تعویض وجود دارد (لازم به ذکر است هزینه برگشت به عهده مشتری است). در موارد خاص امکان برگشت محصول باز شده با هماهنگی شرکت تولید کننده وجود خواهد داشت که مشمول هزینه مطابق با فرمت شرکت تولید کننده آن می شود.

 

سوال 9:

آیا اجناس شما کهنه، ویترینی، باز شده هستند که قیمت پایین تری دارند؟

خیر، تمام اجناس ما نو و پلمپ هستند و تاریخ تولیدات محصولات به روز هستند. تمام شرکت هایی که ما محصولات آنها را عرضه می کنیم دارای اطلاعات دقیق محصول تولید شده (تاریخ تولید و شماره سریال) هستند.